Մեր ճակատի գիրը մենք պիտի գրենք

Ժամանակն է` գրենք մեր ճակատի գիրը, որ ուրիշները չգրեն, որովհետև ինչ էլ որ գրել են ուրիշները մինչև հիմա, ի վնաս մեզ է եղել

ՍՈՍ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

«ԵՄ-ն հանուն բիզնեսի». Հայաստանում բիզնես միջավայրը բարելավվել է, սակայն առանցքային մարտահրավերները պահպանվում են

am en
<<EM-n hanown biznesi>>. Hayastanowm biznes mijavayre barelavvel e, sakayn arhants`k`ayin martahravernere pahpanvowm en_39009

ԵՄ-ի աջակցությամբ և «ԵՄ-ն հանուն բիզնեսի» (EU4Business) նախաձեռնության ներքո պատրաստված «Հայաստանում ՓՄՁ քաղաքականության բարեփոխումների մոնիտորինգ» զեկույցի համաձայն, փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ) զարգացման աջակցման քաղաքականությունները Հայաստանում վերջին շրջանում բարելավվել են, սակայն առանցքային մարտահրավերները պահպանվում են և խոչընդոտում են ՓՄՁ-ների զարգացմանն ու միջազգայնացմանը:

 

Զեկույցը մանրամասն ներկայացնում է ՓՄՁ-ների միջազգայնացման երկու ոլորտ. հայաստանյան ՓՄՁ-ներին կապել ագրոբիզնեսի ոլորտում առկա գլոբալ արժեքային շղթաների հետ և ՓՄՁ-ներին փոխկապակցել շինարարական նյութերի ոլորտում գործող բազմազգ ձեռնարկությունների հետ:

 

 

2014 թվականից ի վեր հայկական ապրանքների արտահանումների ընդհանուր արժեքը յուրաքանչյուր տարի աճում է մոտ 15 տոկոսով, սակայն արտահանման մակարդակները դեռևս զիջում են Արևելյան գործընկերության (ԱլԳ) երկրների տարածաշրջանային միջին ցուցանիշին: «Բարձրարժեք ապրանքների արտադրությունն ու մշակումը կօգնեն դիվերսիֆիկացնել Հայաստանի արտահանման զամբյուղը և կաջակցեն տեղական ընկերություններին շարժվել դեպի գլոբալ արժեքային շղթաներ»,- նշված է զեկույցում:ԵՄ-ի աջակցությամբ և «ԵՄ-ն հանուն բիզնեսի» (EU4Business) նախաձեռնության ներքո պատրաստված «Հայաստանում ՓՄՁ քաղաքականության բարեփոխումների մոնիտորինգ» զեկույցի համաձայն, փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ) զարգացման աջակցման քաղաքականությունները Հայաստանում վերջին շրջանում բարելավվել են, սակայն առանցքային մարտահրավերները պահպանվում են և խոչընդոտում են ՓՄՁ-ների զարգացմանն ու միջազգայնացմանը:

 

Զեկույցը մանրամասն ներկայացնում է ՓՄՁ-ների միջազգայնացման երկու ոլորտ. հայաստանյան ՓՄՁ-ներին կապել ագրոբիզնեսի ոլորտում առկա գլոբալ արժեքային շղթաների հետ և ՓՄՁ-ներին փոխկապակցել շինարարական նյութերի ոլորտում գործող բազմազգ ձեռնարկությունների հետ:

 

2014 թվականից ի վեր հայկական ապրանքների արտահանումների ընդհանուր արժեքը յուրաքանչյուր տարի աճում է մոտ 15 տոկոսով, սակայն արտահանման մակարդակները դեռևս զիջում են Արևելյան գործընկերության (ԱլԳ) երկրների տարածաշրջանային միջին ցուցանիշին: «Բարձրարժեք ապրանքների արտադրությունն ու մշակումը կօգնեն դիվերսիֆիկացնել Հայաստանի արտահանման զամբյուղը և կաջակցեն տեղական ընկերություններին շարժվել դեպի գլոբալ արժեքային շղթաներ»,- նշված է զեկույցում:

Լրահոս
Ամենաընթերցվածը

Նմանատիպ նորություններ