• USD 480.18
  • GBP 675.23
  • EUR 590.67
  • RUB 7.82
  • GEL 196.69
Ապրիլ 23, 2018
Ապրիլի 24-ի նախօրեին չի կարելի մասնատել հասարակությունը

 

ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյան

Հայաշխարհի ձայն, Լրահոս, Հայաստան
12.01.2018 | 17:35

«ԵՄ-ն հանուն բիզնեսի». Հայաստանում բիզնես միջավայրը բարելավվել է, սակայն առանցքային մարտահրավերները պահպանվում են

ԵՄ-ի աջակցությամբ և «ԵՄ-ն հանուն բիզնեսի» (EU4Business) նախաձեռնության ներքո պատրաստված «Հայաստանում ՓՄՁ քաղաքականության բարեփոխումների մոնիտորինգ» զեկույցի համաձայն, փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ) զարգացման աջակցման քաղաքականությունները Հայաստանում վերջին շրջանում բարելավվել են, սակայն առանցքային մարտահրավերները պահպանվում են և խոչընդոտում են ՓՄՁ-ների զարգացմանն ու միջազգայնացմանը:

 

Զեկույցը մանրամասն ներկայացնում է ՓՄՁ-ների միջազգայնացման երկու ոլորտ. հայաստանյան ՓՄՁ-ներին կապել ագրոբիզնեսի ոլորտում առկա գլոբալ արժեքային շղթաների հետ և ՓՄՁ-ներին փոխկապակցել շինարարական նյութերի ոլորտում գործող բազմազգ ձեռնարկությունների հետ:

 

 

2014 թվականից ի վեր հայկական ապրանքների արտահանումների ընդհանուր արժեքը յուրաքանչյուր տարի աճում է մոտ 15 տոկոսով, սակայն արտահանման մակարդակները դեռևս զիջում են Արևելյան գործընկերության (ԱլԳ) երկրների տարածաշրջանային միջին ցուցանիշին: «Բարձրարժեք ապրանքների արտադրությունն ու մշակումը կօգնեն դիվերսիֆիկացնել Հայաստանի արտահանման զամբյուղը և կաջակցեն տեղական ընկերություններին շարժվել դեպի գլոբալ արժեքային շղթաներ»,- նշված է զեկույցում:ԵՄ-ի աջակցությամբ և «ԵՄ-ն հանուն բիզնեսի» (EU4Business) նախաձեռնության ներքո պատրաստված «Հայաստանում ՓՄՁ քաղաքականության բարեփոխումների մոնիտորինգ» զեկույցի համաձայն, փոքր և միջին ձեռնարկությունների (ՓՄՁ) զարգացման աջակցման քաղաքականությունները Հայաստանում վերջին շրջանում բարելավվել են, սակայն առանցքային մարտահրավերները պահպանվում են և խոչընդոտում են ՓՄՁ-ների զարգացմանն ու միջազգայնացմանը:

 

Զեկույցը մանրամասն ներկայացնում է ՓՄՁ-ների միջազգայնացման երկու ոլորտ. հայաստանյան ՓՄՁ-ներին կապել ագրոբիզնեսի ոլորտում առկա գլոբալ արժեքային շղթաների հետ և ՓՄՁ-ներին փոխկապակցել շինարարական նյութերի ոլորտում գործող բազմազգ ձեռնարկությունների հետ:

 

2014 թվականից ի վեր հայկական ապրանքների արտահանումների ընդհանուր արժեքը յուրաքանչյուր տարի աճում է մոտ 15 տոկոսով, սակայն արտահանման մակարդակները դեռևս զիջում են Արևելյան գործընկերության (ԱլԳ) երկրների տարածաշրջանային միջին ցուցանիշին: «Բարձրարժեք ապրանքների արտադրությունն ու մշակումը կօգնեն դիվերսիֆիկացնել Հայաստանի արտահանման զամբյուղը և կաջակցեն տեղական ընկերություններին շարժվել դեպի գլոբալ արժեքային շղթաներ»,- նշված է զեկույցում:


    Լրահոս
    Օրացույց
    Ամենաընթերցված
    Եկեղեցական օրացույց
    /