Բանաստեղծությանս մայր ակունքը մայրենի հողն է, մայրենի լեզուն է, ազգի մշտատևության մեծ խորհուրդը։ Սրանց ավելացրած համամարդկային չմեռնող զգացմունքները
Հովհաննես Շիրազ

Հաջորդ տարվանից կմեկնարկի մետրոյի նոր կայարանի շինարարությունը. Մեսչյան

am en ru
hajord-tarvanic-kmeknarki-metroyi-nor-kayarani-sinararoutyoune-xostanoum-e-mescyane

Մետրոպոլիտենի նոր կայարանի և ճոպանուղու կառուցման ծրագրերի իրագործման համար բյուջետային միջոցներն օգտագործելու հնարավորություն չկա: Այս մասին այսօր լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Երևանի գլխավոր ճարտարապետ Արթուր Մեսչյանը:

Ըստ Մեսչյանի՝ աշխարհում չկա այնպիսի քաղաք, որտեղ մետրոպոլիտենները կառուցվում են ոչ թե բյուջետային միջոցներով, այլ կառուցապատողի միջոցով: «Մենք այժմ փորձում ենք այդ քայլը կատարել, և կարծես թե մեզ մոտ դա կստացվի», - նկատեց Մեսչյանը:

Վերջինս հույս հայտնեց, որ այս տարվա ընթացքում՝ մինչև հունվար ամիս, ավարտին կհասցվեն մետրոպոլիտենի նոր կայարանի նախագծային աշխատանքները, մյուս տարվա սկզբից կմեկնարկեն շինարարական աշխատանքները: «Կսկսենք կամրջից, որի վրա կտեղադրվի կայարանը, իսկ հետագայում գծային քաղաքականության հետ կապված բոլոր  ենթակառուցվածքները՝ կապը կամրջից դեպի Բարեկամություն կայարան»:

Մեսչյանն ընդգծեց, որ խնդիրը բարդ է, իսկ մետրոպոլիտենն էլ առհասարակ բավական բարդ համակարգ է. անհրաժեշտ է աշխատանքներում ներգրավել տարբեր ոլորտների մասնագետների, ինչի ուղղությամբ քաղաքապետարանն աշխատանքներ է տանում:

Անդրադառնալով Երևան քաղաքում ճոպանուղու կառուցման հարցին՝ մայրաքաղաքի գլխավոր ճարտարապետը նշեց, որ ճոպանուղու միջոցով նպատակ կա թեթևացնելու Նոր Նորք և Կենտրոն վարչական շրջանների միջև կապը, ինչպես նաև նվազեցնել  տրանսպորտային ծանրաբեռնվածությունը:

«Կապը լինելու է Նոր Նորքի երկրորդ զանգվածից դեպի նախկին Պոլիտեխնիկ ինստիտուտի հանրակացարանների հատվածը: Կարծում ենք, որ այդ ծրագրի միջոցով շատ խնդիրներ կլուծվեն: Հետագայում զարգացումներ կլինեն դեպի Հաղթանակի զբոսայգի: Այս ծրագիրը ևս ոչ բյուջետային ներդրումով է կառուցվում, աշխատում ենք կառուցապատողների հետ, որոնք կֆինանսավորեն նաև ճոպանողու կառուցումը»,- ընդգծեց Մեսչյանը:

Լրահոս

Ամենաընթերցվածը

Նմանատիպ նորություններ